2018. február 25., vasárnap

FÉLÁRON Asus Zenbook UX390UA legjobb config i7 3,5 GHz, 16 GB RAM, 512 SSD, 0,9 kg - Jelenlegi ára: 299 000 Ft

Eladóvá vált szeretett Zenbookom. 2016. novemberében vásároltam és egy évet használtam. Működés szempontjából tökéletes állapotban van: kis súlya miatt ultra hordozható, ugyanakkor a legerősebb config belőle, ami létezik a piacon (legerősebb processzor, legnagyobb memória és merevlemez kapacitás. ) Külsőleg nem makulátlan, apró hibák, ezt a képeken mellékeltem. Működés szempontjából tökéletes.
A Macbook ellenfeleként szánja az Asus ezt a típust, így nagyon komoly képminőséget (Macbook szint) és teljesítményt kap tőle az ember.
Munka szempontjából tökéletes, de komolyabb játékok is elfutnak rajta (én Civilization VI-ot gond nélkül futtattam rajta). Akku rendelkezésre állási idő gyár szerint 9 óra, én 5-6 órákat tapasztaltam vele. Új ára most 450. 000-nál kezdődik.
Specifikáció:
Pontos típus: UX390UA
12, 5” monitor (IPS, Apple Macbook szintű gyönyörű kijelző) 1920 x 1080 felbontással
4 db. Harman Kardon hangszóró (szebb és jobb a hangja, mint a legtöbb 15” -os gépnek… )
Processzor: Intel® Core i7-7500U Processzor (3, 5 GHz), Dual-Core
RAM: 16 GB (2133 Mhz)
Grafikus kártya: Intel HD 620 (2 GB)
Tárhely: 512 GB SSD
Billentyűzet: magyar (háttérvilágításos)
Bluetooth, ujjlenyomat olvasó, webcam, USB-C port
Minden gyári csomagolását és felszerelését adom hozzá (töltő, port elosztó, elegáns Asus bőrtok, dobozai).
Csere nem érdekel!

Jelenlegi ára: 299 000 Ft
Az aukció vége: 2018-03-18 19:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése