2020. július 22., szerda

Hibás / hiányos / retro laptop pakk eladó olcsón Szegeden - Jelenlegi ára: 4 490 Ft

Eladásra kívánom a következő laptop csomagot, ami beszámításból került hozzá. Sem időm, sem energiám nincsen velük tovább foglalkozni, ezért egyben hirdetem meg mindennemű garancia nélkül. Ennek megfelelően reklamációt sem tudok elfogadni vásárlás után!
Bővebben a laptopokról:
1: Acer aspire 7535G-644G50Mn
Erősen hiányos, biztosan nincsen benne akku, ram, hdd, kijelző, optika, csavarok, pár gomb, cpu
2: Dell Latitude D531
Zsanér törött, nincsen benne ram, hdd, hdd keret, optika, billentyűzete matricázott
3: Packard Bell Easynote Mit-CAI02
Hiányzik: ODD, HDD, ram, illetve alulról és felülről egy takaróelem
4: Toshiba Satellite S1800-314
Hiányzik: HDD, ODD előlapja
Ehhez van eredeti töltő (tápkábel nélkül), bekapcsol és képet is ad
Ezen kívül találtam még 2db SD ram modult, azt is adom a csomaghoz.
A felsorolt alkatrészeken kívül bármi más is hiányozhat a laptopokból, csak felületes átvizsgálás alapján írtam le a hiányosságokat!
A laptopokról leírtam mindent, amit tudok, több információm nincsen róluk. A bennük lévő alkatrészek bőven többet érnek a meghirdetett árnál, tehát az ár nem alkuképes!
Csere köszönöm, nem érdekel és a csomagot nem bontom meg semmi esetben sem!
Alaposan csomagolok, ettől nem kell félni, viszont ahogyan leírtam már fentebb is, semmi nemű garanciát nem vállalok semmilyen alkatrészre!
Jó licitálást, nézzétek meg a többi termékem ERRE a linkre kattintva!

Jelenlegi ára: 4 490 Ft
Az aukció vége: 2020-07-22 15:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése