2021. augusztus 25., szerda

A VILÁG VAGYOK! LATINOVITS ZOLTÁN - 50 VERS 2DVD díszdobozos - BP - Jelenlegi ára: 5 500 Ft

A VILÁG VAGYOK! LATINOVITS ZOLTÁN - 50 VERS 2DVD díszdobozos
1. LEMEZ: Kosztolányi Dezső: Hatalmas ősz / Berzsenyi Dániel: A közelítő tél / Victor Hugo: Tavas / Petőfi Sándor: Szülőföldemen / Tompa Mihály: A madár, fiaihoz / Ady Endre: Az izgága Jézusok / Ady Endre: Góg és Magóg fia vagyok én / Ady Endre: Az anyám és én / Ady Endre: Krisztus-kereszt az erdőn / Ady Endre: A muszáj-Herkules / Ady Endre: Mária és Veronika / Ady Endre: Héja-nász az avaron / Ady Endre: Párisban járt az ősz / Ady Endre: Sem utódja, sem boldog őse / Ady Endre: Ifjú szívekben élek / Ady Endre: Magyar jakobinus dala / Ady Endre: Nézz, Drágám, kincseimre / Ady Endre: Őrizem a szemed / Ady Endre: A Tűz márciusa / Várnai Zseni: Valahol várnak engem / Juhász Gyula: Anonymus / Juhász Gyula: Magyar táj, magyar ecsettel / Juhász Gyula: Milyen volt / Kosztolányi Dezső: Este, este / Kosztolányi Dezső: Mostan színes tintákról álmodom /// 2. LEMEZ: József Attila: Betlehem / József Attila: Mama / József Attila: Tavas / József Attila: Kész a leltár / József Attila: Születésnapomra / József Attila: Tiszta szívvel / József Attila: Betlehemi királyok / József Attila: A Dunánál / József Attila: Reménytelenül / József Attila: Karóval jöttél / József Attila: Talán eltűnök hirtelen / József Attila: Íme, hát megleltem hazámat / Szabó Lőrinc: A tükör vallomása / Kassák Lajos: Mesteremberek / Benjámin László: A halhatatlanok / Somlyó György: Halálhír / Illyés Gyula: Szerelem / Nagy László: Szép lány arat / Juhász Ferenc: A szarvassá vált fiú kiáltozása (részlet) / Garai Gábor: Töredékek a szerelemről / Garai Gábor: Gyönyörűségem s gyötrelmem Budapest / Váci Mihály: A cigánylány / Váci Mihály: Valami nincsen sehol / József Attila: Eszmélet / Kosztolányi Dezső: Könyörgés az ittmaradókhoz

Jelenlegi ára: 5 500 Ft
Az aukció vége: 2021-08-25 18:04 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése